torsdag 3 september 2015

Två av tre

Idag var det Fluffis tur. Hon hade förlorat lite blod men allt hade gått bra. Han hade en bra känsla sa han. Den enda han var orolig över var Elvira. Fluffis såg också piggare ut när jag hämtade henne. Men klart, hon är full hon med och det vinglar bra när hon går.

Elvira har återhämtat sig bra. Åt lite i morse men nu ikväll så har hon ätit mycket bra och är aktiv som bara den. Så det ser bra ut även där även om hon inte är ur farozonen än. Men så pigg trodde jag inte jag skulle få se henne redan idag. Inte med tanke på hur hon såg ut igår och imorse. Men nu ikväll fick hon smärtstillande också, det har hjälpt.

Ett stort plus för Fluffis är också att hon nu kommer få tillbaka sin fina päls. Det var ju hormonellt från äggstockarna och dom är nu borta.

De andra hamnar lite i skymundan nu men Fanny är vild som vanligt och Jojo uppskattar numera lekplatsen också. Kassandra mår bra, stygnen tas imorgon. Hon bor fortfarande i min garderob, det ör tydligen bättre där. Flo är som vanligt, men kommer kollas imorgon för min skull. Thekla är den som står på tur imorgon för op.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar