tisdag 8 september 2015

1 gramm!

Att man kan bli så glad för 1 gramm! Båda två har lagt på sig 1 gramm. Tjoohooo.

Nu är båda ur de kritiska 5 dygnen också så ikväll släpper jag tillbaka Fluffis i sin bur också. Även om jag inte gillar det då hon ju gärna tar sig 2 dagar utan att visa sig alls. Har nyss (rätt brutalt, sorry) väckt henne i Samla-lådan. Men hon måste ju vägas och jag ville se hon var okej. Men jag kan inte gå varje dag och tro en av dom stryker med så nu får även hon komma hem.

Elvira är ju mer perfekt så, hon kliver upp varje dag och till och med rätt tidigt så man ser fort att allt är okej.

Alla andra mår bra och Jojo var i lördags (vet inte om jag skrev det) för första gången under 60 gramm! Han är ute på lekplatsen minst 1 timme varje dag och ungefär så länge orkar han också röra på sig. Efter 1-1,5 timme går han och lägger sig och då stoppar jag in honom igen eftersom Fanny inte alls tycker det är en bra idée att behöva dela SIN lekplats med en fånig kille. Men det är super bantar program för den lilla tjockisen så hon får stå ut :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar