fredag 4 september 2015

Och den sista

Så även Thekla har klarat operationen men är hemskt trött och precis som syrran så kan hon inte gå utan att välta. Så man får passa ordentligt på henne.

Elvira mår toppen och har ätit. Fluff mår också bra, är riktigt pigg men än så länge har hon inte ätit. Så hon har fått lite druvsockervatten av mig. Jag skulle ge 1/4 tablett ikväll om hon inte sätter igång och äter. Och hon kämpar emot rejält när jag kommer med medicinen. Så konstigt nog är hon pigg även utan mat.

Jag har idag med överseende från veterinären tagit stygnen på Kassandra. Eftersom han har semester om 1 vecka och är borta i 3 veckor så måste jag ta dom själv. Jag är ju utbildad att ta på människor, skillnaden är att dom ligger still när man säger åt dom :). Ska höra om Annika kan hjälpa mig hålla i, annars blir det knivigare.

Flo är frisk! Skönt det.

Jojo har njutit av lekplatsen 19-21 och sov bara kort på slutet! Det blir bättre och bättre där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar