torsdag 10 september 2015

Jag tror jag vågar pusta ut

Fluffolino är tillbaka i gamla rutiner. Jag var uppe till 01.45 och väntade på att hon skulle kliva upp men nej. Så jag tänkte okej, är en dag då hon inte går upp. Men imorse när jag kollade hade hon rensat matskålen! Soprent. Skönt. Nu vet jag hon ju inte äter allt, hon hamstrar det ju där under i spånet men äter det ju sen de dagar hon inte är upp. Så hon är tillbaka i sina gamla rutiner.

Elvira mår också bra. Äter lite varje dag och det är hon jag verkligen vill ska gå upp. Hon är för smal med sina 138 gramm men det kommer nog gå upp för hon äter varje dag.

Flo älskar sin nya bur! Hela kvällen for hon in och ut ur den och undersökte verkligen allt. Skönt att se. Jag har kvar att helt tömma hennes gamla och plocka undan den. Men jag vaknade lite sent idag då jag ju satt uppe länge och nu måste jag till jobbet om en halvtimme så det får bli imorgon istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar