måndag 18 april 2016

Yoda - en sällan sedd liten man

Yoda träffar jag ju inte så ofta. Så man får passa på när den lille mannen visar sig. Tyvärr är han inte alls intresserad av människor, till och med motsatsen han är jätterädd. Men jag mutar honom varje gång jag ser honom. Han tar inget ur handen på mig men vi får öva på. Jag hoppas ju han ska börja kliva upp lite tidigare så vi ses oftare. Som motsats tex så tog Messi redan igår godis från handen på mig och Uffe får man passa så inte hela fingret åker med, han är glupsk! :). Fernando var ju också fort mutbar. Yoda är mer som Jojo var i början. Dock var ju fördelen där att han såg jag flera gånger om dagen då han väldigt dvärgtypiskt visade sig korta stunder på dagtid.

Igår fick han i alla fall ett bananchips som han knaprade lite på och jag passade på att ta lite kort.

Kikar försiktigt fram bakom sitt hjul

Knaprar bananchips, bäst i säkerhet i röret


Lite modigare och kommer fram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar