söndag 10 april 2016

Hittat knöl på Jojo :(

Idag när jag skulle korta hans tänder fick jag se att han har en ärtstor bula mellan frambenen. Det kan vara en fettknöl och det kan vara en tumör.

Då jag nu jobbar kväll varendadag tills fredag den 22 april och så länge kan vi inte vänta, och skulle det vara en tumör vill jag inte gå till kliniken här i närheten för de kan inte operera, så frågade jag Annika om hon kan gå med honom till Pabst om jag kör Jojo till henne på eftermiddagen. Så på tisdag kunde hon och jag åker dit med honom. Han är i alla fall precis som vanligt, springer just nu i sitt hjul. Kassandra var ju oaktiv och bara låg i sitt hus när hon fick sin stora tumör. Så jag hoppas ju det bara är en fettkula. Han är ju lite rund. Däremot börjar han ju bli gammal (2 år i augusti) så det kan lika gärna vara en tumör. Bara att vänta och se. Men så surt jag inte sett den innan, var ju där igår med Nils! Men så är det, rätt var det är är det något där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar