onsdag 20 april 2016

Min hamster driver med mig

Herr Yoda var minsann uppe och igång före midnatt inatt. Han driver med mig helt klart! :)

Fröken Flo däremot driver mig till vansinne :). Först hittade hon en ny garderob att försöka komma in i. När jag tyckte att nej, du har en som du gjort till din det räcker (efter att jag filmat satte jag för en träskiva) så hittade hon skydden för elementet och började gnaga på dom. När jag tog bort henne därifrån gick hon in i sin bur och började gnaga på gallret. Alltså hon har en bur som är 200x50 cm stor fylld med en massa spån hon kan gräva i, en massa saker i den att underhålla sig med. Hon har en lekplats som är ca 3x2 meter även den full med underhållande grejor. Men nä, det är roligare att göra allt det som är förbjudet. Guldhamsterdamer alltså!

Här kommer filmen på en hårt arbetande Flo ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar