måndag 25 april 2016

Alla mådde bra!

Sprang in och slet upp dörren och slängde väskorna på golvet och in i vardagsrummet och kolla läget. Fernando, Fanny och Flixx var vakna. Jojo kom upp när jag ställde in hans mat och Nils rörde på sig i sin kruka (han sover i blomkrukan) jag såg honom inte men såg att toapapperet rörde på sig. Sen fort in i sovrummet och både Messi och Uffe var uppe. Flo såg jag inte till men när jag öppnade garderoben och snubblade på hennes gömställe som står utanför så jag ramlade in i dörren (jag är såååå smidig ibland) så vaknade hon så klart. Så det var bara Yoda jag inte såg igår kväll (dock i morse när jag stoppade tillbaka Fernando och Fanny) men han oroade jag mig inte för.

Var egentligen bara Jojo (som är "sjuk") och Flo (som ställer till det för sig titt som tätt) som jag var lite stressad över. Alla hade klarat de 40 timmarna de var själva bra. Alla hade mat kvar och vatten i massor. Skönt!

Idag blir det vägning, har lyckats klara av tre stycken. Väntar på att några fler ska vakna men de kommer upp om först 2-3 timmar. Jag hoppas ju Yoda tänker hålla sig till att gå upp senast runt midnatt. Vore bra.

Tänkte Messi och kanske Uffe (beror på om de är vakna samtidigt eller ej) ska få prova på att komma ut idag. Blir först en halvtimme-timme, brukar räcka första gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar