fredag 1 april 2016

I väntan på ett urinprov

Jag ska testa om Nils fortfarande har mycket socker i urinen. Men skrället vägrar ju kissa! Jag provade på eftermiddagen och väntade 45 min men nej. Sen måste jag åka och jobba så jag satte tillbaka honom.

Nu har jag väntat 1 timme och han har fortfarande inte kissat. Men någon gång måste han ju så det är bara att vänta. Han är under tiden ute på en provisorisk plats men bara några gömställen och annars rent golv så det blir en liten pöl när han kissar.

Har vägt honom också. Nu har han ju ätit det nya fodret ca 1 vecka. Och han har gått ner 1 gram! Är kanske inte mycket men tänk på att han förr hela tiden gick upp 2-3 gram. Så det är ju en framgång.

Har filmat lite och tagit några kort under tiden:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar