lördag 30 april 2016

Min patient Uffe

Han har fått sina ögondroppar 3 gånger nu här hemma av mig och han är faktiskt än så länge jättesnäll. Sitter still så jag får i droppen i rätt öga. Annars kan man ju ibland vid medicinering behöva tre händer för hamstrar är väldigt bra på att vrida och vända på sig! Och vill dom inte så har dom rätt rejäla tänder....

Jag har dessutom nya bilder MEN eftersom jag numera surfar på en stenåldersdator som inte har en kortläsare (min andra har sagt upp sig) så får jag inte ur korten ur kameran och till datorn. Jag måste nu leta på mina sladdar så jag kan föra över korten den vägen. Men jag har inte en susning om var de ligger och nu är jag helt slut efter en väldigt jobbig vecka så jag bara orkar inte. Kanske imorgon.

Får filma istället. De kan jag ju ladda upp direkt från mobilen till youtube och därifrån länka dom här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar