torsdag 29 oktober 2015

Snälla hamstrar

Har en hellweek på jobbet, gör över 88 timmar denna veckan och måste börja runt 06.00 = måste i säng i tid. Då är det bra man har snälla hamstar som "lydigt" (haha de gör ju som de vill liksom) kliver upp innan 22.00 så jag ser att alla mår bra.

Utom igår då Fanny (av alla!!) inte visade sig. Jag satt uppe till halv tolv men då fick jag lov ge upp. Hon som annars alltid senast 20.00 hänger på gallret. Men igår ville hon visst chilla i buren. Imorse när jag klev upp var hon framme och letade frön och kollade lite förvånat på mig ungefär som "vad gör du uppe nu?!" Men idag var ordningen återställd hon skulle UUUUUTTTT. Fort!!

Nu går jag och lägger mig, alla hamstrar är ute på lekplatserna (ja inte Flixx då men så är det ju jämt) och jag gläds åt att jag "bara" har tre dagar kvar på hellweek. 11,5 timme imorgon och sen 2 x 13 timmar i helgen men sen är det bara kvällspass nästa vecka. Iof även de långa så det kommer bli övertid men jag kan sova ut i alla fall
och kan roa hammisarna lite mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar