onsdag 14 oktober 2015

Flo är hemma!

Fick såklart direkt en godis!
Min Flo är hemma igen!

Annika kom med henne runt 17-tiden efter att ha stått i kö (normalt vid den tidpunkten). Men så gick hon ju (Flo alltså) och la sig så klart, det är ju alldeles för tidigt för henne men nyss klev hon upp.

På lördag åker jag till Dr Pabst och tar stygnen. Normalt tar jag de ju själv men nu har han stängt såret med klammrar. Vilka jag också kan ta, har ju utbildningen, men inget verktyg för det så det måste bli ett besök hos honom. Hoppas det är inte är proppfullt som vanligt bara. Det är då visserligen "bara" 11 dagar och han föredrar 14 dagar men nästa vecka jobbar jag och slipper jag stressa för det så är det skönt. Och man säger ju 10-14 dagar. Skulle det inte se okay ut så låter vi de ju sitta kvar så klart! Då får jag ju ta det omaket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar