lördag 17 oktober 2015

45 min tog det!

Att locka fram El Fluffolino. Men nu är hon ute. Och när hon väl är ute gillar hon det och hon är inte ett dugg rädd för mig, jag får klappa på henne utan problem. Men nu är hon vägd och kollad. Var en månad sen sist liksom!

Pälsen är tillbaka! Nu är hon fluffig och fin igen. Men de bilderna får ni se imorgon. Måste sitta och titta på Houdini aka Fanny hela tiden. Hon är nu på minisarnas lekplats men därifrån rymmer hon hela tiden. Idag igen kom hon springande när jag stod på pallen och försökte lura upp Fluffis. Så där får hon inte vara opassad! Fluffo är nämligen på den lekplatsen som Fanny annars har. Flo har ju den andra mega stora (som man dock kan dela till två stora).

Kan jag lura Fluffis att börja komma fram får jag bygga om igen. Tänker stoppa henne i Elviras gamla bur. Dels för den är i mitten och jag kan stå på golvet och gräva och inte uppe på en pall och vingla samt att den buren kanske är lite roligare inredd och hon kan tänka sig att visa sig ibland möjligen? Vem vet vad dom tänker. :) Men det är värt ett försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar