onsdag 21 oktober 2015

Jojo äter gurka

Så söt! Och nackdelen med sol ute, det speglar sig i plexiglaset. Men man ska väl inte klaga när det äntligen är lite sol ute.



Än så länge har Fluffot varit upp varje kväll sen flytten. Än så länge inte idag men hon brukar vara rätt sen. Alla andra fyra är uppe sedan åttatiden. Iof förvånade hon igår, då var hon uppe redan halv åtta! Men annars har hon kommit mellan 22.00 - 23.00 dessa dagar. Hon har även valt att vara ute hela nätterna. Igår var hon ju vaken tidigt så jag provade sätta tillbaka henne vid midnatt när jag gick och la mig men hon visade tydligt hon ville ut. Så då fick hon det då.

Har lite kort men inte hunnit redigera dom idag, pga möten och annat var jag på jobbet fyra gånger idag. Och nu orkar jag inte. Nyss kommit hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar