måndag 5 oktober 2015

Förberedelser

Flo är avlämnad hos Annika, vi fick en op-tid imorgon. Han öppnar halv sex och jag var där strax efter fem och då var redan 10 st där. När han kom halv sex var det 15 st. Första dagen efter semester. Inte lätt vara populär. Har ju alltid undrat varför han inte har mer öppet då det alltid är sånt tryck. Men idag sa en av dom som väntade att han visst jobbar som stordjursveterinär på dagarna och har smådjuren på kvällarna. Jag vet inte hur ofta jag fått höra av folk som är där att om det inte var för Pabst vore djuret dött sedan länge. De har varit hos andra veterinärer som inte hittat något fel men han har löst det alternativt det finns inga andra som är så bra på deras djurslag. Det problemet har ju vi hamsterägare tex.

Annika lämnar in Flo imorgon, som tur var passade det in i hennes schema. Flo mår hur bra om helst så jag hoppas det går bra. Vi tog stygnen på en av hennes också som opererades för tre veckor sedan, då slapp hon sitta i väntrummet i flera timmar bara för det.

Fluffis har inte ätit på 4 dagar nu så hon borde komma upp inatt. Men jag hörde henne nyss så lever gör hon. Och i förrgår hade hon varit upp och hämtat sin jordnöt och valnöt men inte ätit grönsakerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar