måndag 19 oktober 2015

Hamster TV

När fotbollen är slut så får man se på hamster TV istället. Jag är så nöjd med att alla mina står i vardagsrummet. Jag vet flera vars högsta önskan är ett hamsterrum. Tycker jag är väldigt opraktiskt. När de står här så ser jag de hela tiden, även dagtid och hela kvällarna. Det är så jag märker att de till och från kliver upp på dagtid.

Just nu är alla vakna så det är full underhållning. Flo springer in och ut ur buren och på sin lekplats, just nu letar hon frön i spånet. Fluffis har upptäckt hur kul flygande tefatet är och springer där.



Fanny är som en oljad blixt och far in i hjulet, upp på tefatet, upp på hyllan (hon har en hylla på sin lekplats) och så in i hjulet igen.

Flixx springer i sitt hjul och Jojo har för tillfället tagit sig en kort tupplur. Men han var nyss framme på sin lekplats han med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar