fredag 8 januari 2016

Släpp ut mig!!

Mina hamstrar får väldigt mycket utetid. Och de vill ut. Nästan alla. Flixx är helt nöjd med att stanna i sin bur och får man som igår en ny darikolv är lyckan gjord. Men resten vill ut. Här en fotorunda från igår kväll/natt när alla ville ut.

Flo kan gå in och ut som hon vill. Här är hon redan ute och jobbar med en valnöt hon fick igår. Här kommer hennes färg mer rätt fram också. Hon är svårt att se, speciellt när det är lite mörkt också. Hon har nästan samma färg som korkröret bredvid henne och hanfmattan hon sitter på.




Fanny sov över på sin uteplats så även hon var redan ute. Detta är typiskt Fanny. Flera olika frön eller nötter och så lämnar man oreda efter sig!


Jojo, jag vill ut, jag vill ut!


Okej då, ut med dig. Direkt in i hjulet för lite motion


Nästa som ville ut. Nils! Jag vill ut!


Heeej! Får jag komma ut? (fick han men lite senare när Jojo var klar)


Flixx var nöjd med en ny darikolv



Fernando ville också ut 


Fick vänta lite då Flo var ute så han fick en bananchips så länge


Och så Fluffis. Inatt kom hon redan 01.55


Hon kan ju också gå in och ut som hon vill




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar