fredag 1 januari 2016

Nyårsfoton

Då det small till och från så somnade jag inte direkt. Precis när jag nästan somnat så hörde jag ljudet av små tassar som trippade mot plast. Fluffis!! Min idée funkar. Jag trodde ju att om hon fick en lekplats hon kan gå ut på när hon vill så kommer hon göra det. I förrgår hade hon varit ut men då hörde jag henne inte. Märkte det för hon skyfflat ut nästan all sand ur sitt sandglas på golvet.

Men igår somnade jag så pass sent jag träffade henne. Så nöjd när att det funkar. Eftersom jag då var vaken tog jag mig en sväng och lyckades fånga alla hamstrar på en nyårsbild!

Fernandos älsklingsplats. Där har han bra utsikt!


Jojo äter sitt päppelbrei


Flixx är lite blyg


Fanny har precis kommit ut ur sitt hus på lekplatsen och ser ut att tänka: Vad gör du uppe nu?!?


Flo ville inte vara med på bild


Nils, även han är handtam och en lugn hamster


Och så Fluffis "tagen på bar gärning" hon kan alltså komma fram ur underjorden när hon vill


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar