tisdag 5 januari 2016

Dagens Fluffis

Haha men jag måste rapportera för att dels jag är så begeistrad ännu av att det funkar och dels vill jag ha lite koll på när hon går upp.

Inatt var det klockan 4.30 igen när hon klev upp.

Rätt intressant, jag sover vanligen väldigt hårt när jag sover. Brukar sova mig igenom åska och ösregn och allt och märker det inte. Men när Fluffis 217g tung tassar ut då hör jag det och vaknar till. Sen somnar jag om lika fort. Mysko. Måste vara mitt undermedvetna som vill se att hon mår bra. Resten är ju så hövliga och kliver för det mesta alla 6 upp före midnatt. Bara hon som har andra tider.

Eftersom hon alltid öser ut all sand ur godisglaset så hade jag igår fixat en större box och fyllt upp den med en massa sand. Så hon kan gräva ordentligt liksom. Hon har visserligen varit i den men sandglaset har hon tömt ändå. Tydligen roligare att gräva i det.....





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar