tisdag 12 januari 2016

Foton!!!

Och just nu laddas det upp en video på lilla Nils när han äter gurka. Men det tar en timme eller så till så eventuellt kommer den upp här först imorgon.

Men nu en liten fotobomb från idag. Måste se till fota Fanny och Fluff någon dag men det är svårt då Fanny mest far omkring som en virvelvind (fast hon sitter still när hon får godis, får passa på då) och Fluffis vill jag inte för ofta blända med en blixt när hon mitt i natten är ute. Jag är hur glad som helst över att hon ens går ut och vill därför inte störa henne. Och ja, Flixx hon är svår att fota för så fort hon ser kameran sticker hon oftast.

De andra är lättare. Framförallt Nils och Jojo som ofta visar sig på dagtid = bra ljus utan att behöva använda blixt.

PS: Som alltid när jag postar bilder, om ni klickar på bilderna blir dom större och man ser mer detaljer!
Nils älskar linfrökapslar

Och han älskar salladsblad 

En trött Jojo slickar i sig sin gröt 

En kokosboll! 

Flo full i spån 

Jag sitter i skamvrån! 

Jojo har så fina färger 

Mums! Jag slänger alltid torrfodret = frön här så han får leta lite 

Fernando: Får jag komma ut? 
Han stod så jättelänge, så länge att jag hann rycka kamerakortet ur datorn, stoppa det i kameran och ta bilden :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar