fredag 29 januari 2016

Känner mig taskig....

Igår var jag så trött att jag stoppade in alla hamstrar i sina burar när jag gick och la mig halv ett. Då hade de "bara" varit ute 4 timmar. Vilket är en tidsrymd många skulle drömma om. Men jag kände mig taskig för Fanny hängde så klart på gallret och Fernando satt och tittade längtande ut genom sitt galler. Men jag bara kände jag måste få sova ett par timmar i sträck. Annars går jag alltid upp runt sju senast och tar in dom.

Var så trött jag inte ens hört Fluffis inatt. Och det har aldrig hänt innan! Så jag behövde mina 8 timmar i sträck. Mer fick jag inte för de ringde från jobbet klockan 9. Men ikväll ska de få vara ute hela natten igen! Ska åka och köpa gottis åt dom också (de -alltså guldhamstrarna- får alltid en liten fruktbit på lördagarna. Dvärghamstrarna får det tyvärr inte). Tror vi kör på vindruvor denna helgen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar