söndag 27 mars 2016

Vägning vecka 12

Igår blev alla (utom Flixx) vägda. Eller Yoda blev vägd i onsdags när han kom.

Jojo 66g -2 g

Flo 199 g - 11g (får hålla koll men hon har rört mer på sig under denna veckan i och med flytten så jag tror det beror på det. Kommer väga henne på tisdag och har hon då gått ner mer blir det Dr Pabst på onsdag. Jag är ju ledig tisdag och onsdag så får passa på då om det behövs.)

Fanny 40g - 1g

Fernando 170g - 6g

Nils 76g + 3g (funderar på om jag ska visa upp honom hos Dr Pabst igen. Det är ytterligare +3 g. Visserligen tar omställningen av mat ca 4 veckor innan man kan märka något. Men just att jag är ledig tis-ons och kan gå dit utan att ta extra ledigt gör att jag funderar. Få se hur jag gör. Väger nog honom också på tisdag kväll och bestämmer mig sen efter det.)

Yoda 126g


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar