måndag 7 mars 2016

Den menlöse börjar visa lite humör :)

När man är van vid randaltjejer så är ju Fernando liksom lite.........menlös liksom. Han är snäll, det är och var alla min tjejer med men de visar ju mer humör. Han bara liksom är. Men imorse visade han för första gången en egen vilja.

När jag ropade på honom för att låta honom gå in i sin bur för att sova så kom han inte som han brukar utan han var kvar inne i sitt sovhus på lekplatsen och klapprade tänder. Jag lockade lite mer på honom och då kom han ut, såg jättesur ut, klapprade lite mer rejält tänder och vände baken till och gick in igen. Okej, Fernando. Jag fattar. Du vill inte idag. Så han fick väl sova där då. Det är ju därför jag har plastlådor med lite spån och sovhus där ifall de någon dag inte vill. Småkillarna sover ju nästan jämt över då de aldrig är vakna tidigt på morgonen utan de brukar jag stoppa tillbaka under förmiddagen.

Igår var jag vaken till 02.00 men ingen av fluffbrudarna hade lust att visa sig. Resten är vägda men de långhåriga tjejerna hade ingen lust igår. Båda hade dock varit upp senare för maten var borta. Nytt försök idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar