tisdag 15 mars 2016

Fluffis och maten

Inatt vaknade jag vid 3-tiden och måste på toa. Passade då på att byta värmeflaska åt Fluffis och då hon varje gång vaknar så provade jag att hålla fram lite grönsaker. Hon tog några tuggor sallad, några tuggor paprika och några tugga zucchini. Så lite har hon ätit. Däremot har hon inte rört fröna eller barnmaten.

Ikväll ska hon vägas igen, jag vägde henne inatt då vägde hon 174 gram vilket är +1 gram från på kvällen. Men det enda grammet är nog mer vattnet som han sprutade skulle jag tro. För innan hade hon inte ätit.

Bytte nyss värmeflaska igen och provade med majs men hon ville bara sova. Är ju ingen tid som hon annars är vaken på.

Om hon inte äter nått alls till sent ikväll när hon ska ha sin B-vitamin och inte vill ha grönsaker då heller så får jag se vad jag gör. Har hon gått ner mer får jag nog spruta i henne lite specialblandning i munnen. Tänker ju inte låta henne svälta ihjäl utan att göra nått liksom! Hon ska även få lite druvsockervatten det ökar också apetiten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar