onsdag 20 maj 2015

Tidiga damer idag

Charlotte Mus var ju redan i förmiddags vaken. Elvira idag igen vid halv åtta. Kassandra vid halv nio och Fluffo vid halv tio. På så sätt har de tre stora redan en och en efter varandra varit på lekplatsen (eller ja, Fluff är där än, får nog övernatta där). Praktiskt! Så kan dom gärna fortsätta även när jag inte är ledig och kan sova länge utan måste upp senast vid 06.00.

Lilla mini Flixx är såklart också redan vaken, men det är hon ju jämt. Men hon kommer ju aldrig ut ur buren. Även mina båda dvärgar föredrar just nu hellre buren. Musen vill ibland ut och Jojo är ännu lite för osäker verkar det som. Han går direkt och gömmer sig bara så just nu låter jag honom vara i buren en period och ser om han blir säkrare igen.

Så nu saknas bara Jojo, men han såg jag ju igår. Men skulle vilja se Thekla innan jag går och lägger mig. Men klockan är ju "bara" halv elva så hon har ju tid på sig. Normalt vid denna tiden är annars bara Flixx och evtl Kassandra vaken. Ja och så min nykomling Elvira då verkar det som om hon fortsätter hålla sina tider.

Här en liten film på Kassandra från ikväll. Det finns mycket att lukta på när någon annan varit där innan:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar