tisdag 19 maj 2015

Igår

Igår var Elvira redan 19.30 vaken och redo! Då hade jag inte ens gett dom mat. Så snabbt fixa lite åt henne. Hon är överallt och undersöker allt! Så jag lät henne också prova på lekplatsen en timme. Även där undersöks allt. Och allt provar hon om man kan äta. Jag hoppas det lägger sig när hon märker hon får mat nog varje dag!

Musen har åter sin period då hon sticker så fort hon ser mig. Hon har två lägen. Antingen ett när jag pratar med henne så kommer hon till glasdörren och vill ut och upp i handen. Eller ett där när jag ser hej, lilla Mus så försvinner hon ner i spånet. Just nu har det läge 2 som gäller. Skitunge! Men ett kort hann jag ta på henne igår :)


Och här lite bilder på Elviras första lekplatsbesök i livet:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar