söndag 17 maj 2015

Några dagar + vägning

Torsdag och fredag såg jag alla utom Jojo. Men sedan jag ställt in ett WW så hade han på torsdagen sprungit i det i alla fall och på fredagen i båda. Förstå logiken. Men han får väl ha två hjul så länge då.


Fluff har två dagar varit på lekplatsen och en natt Thekla. Den dagen fick Fluff nöja sig med några timmar bara. Kassandra fortsätter gå upp otroligt tidigt, men jag klagar inte. Så får hon först 1-2 timmar på lekplatsen i vardagsrummet och sedan på sin egen och är därmed nöjd och randalerar inte. Lilla Flixx ser man också alltid från klockan 21.00.

Igår väntade jag ut Jojo för jag ville väga honom. Alla andra var vägda dagen innan. Halv ett klev hans nåd upp.

Det bra är, han fortsätter att gå ner i vikt!

Jojo 62 g
Mus 45 g
Fluff 154 g
Thekla 152 g
Kassandra 190 g

Jag har även försökt ta lite fina kort på hamstrarna. Jaha, ja. Fluff gick bra, fick ett bra. Musen sisådär. Kassandra inte alls, hon for som en pingpong boll i fotöljen och ville inte posera. Men två bra kort har jag i alla fall att visa upp.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar