fredag 29 maj 2015

Jag har världens bästa hamstrar!

För jag ser nämligen mina sju nästan varje dag. Är jag lite trött eller måste upp tidigt, som denna vecka pga sjukt mycket jobb kan det hända jag ser 5-6 st varje dag. Thekla till exempel är lite trött och kliver oftast upp runt midnatt. Så går jag och lägger mig 23.00 missar jag ju henne. Fast ibland överraskar hon och går upp före 23.00. Fluff kör ju ibland lite osynlighet men oftast bara 1-2 dagar. De senaste dagarna har hon varit vaken tidigt för att vara henne och velat ut. Har hon ju även fått såklart!

Men som sagt, jag träffar alla åtmindstonde någon gång i veckan. Det finns massor som inte ser sina hamstrar på flera månader! Så jag har haft tur med alla mina.

Lite foton från senaste dagarna:

Söta lilla Flixx

Söt poppo men sååå typsikt Musbus. Kommer du? Då drar jag :)

Jojo

Fick besök i sängen av Kassandra

Elvira rullar sig med tassen över ögat :)

Färdig rullad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar