tisdag 21 juni 2016

Vägning vecka 24

Är ju bara Yoda som släpat efter och eftersom jag åker bort idag så fick jag vacker vänta ut honom igår. Halv två klev han upp. Men han var riktigt duktig. Gick direkt in i bägaren jag använder när jag väger dom och efteråt stack han inte och gömde sig. Han satte sig iof under en brygga så han var i skydd men satt lugnt kvar och tog hela tre pinjekärnor ur handen på mig innan han gick därifrån. Så långsamt blir det bättre!

Roborowski:

Flixx 30 g +1g

Dsungare:

Fanny 40 g -2g

Hybrider:

Jojo 85 g + 6g (det är alla gramm han tappade sist som han nu tagit tillbaka. Är för tjock men han ska njuta sin sista tid så det gör inget).

Nils 75g - 4g

Uffe 71g +1g

Louis 50g - 3g

Guldhamstrar:

Fernando 172g - 3g

Yoda 136g - 5g

Messi 124g +1g

Alla håller sig inom normalgränsen (var dessutom två veckor sedan sist de vägdes).

Nu åker jag bort och kommer hem på lördag men har några ovisade filmer så det kommer uppdateras lite ändå så ni kan titta in här fast jag är på vift! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar