fredag 10 juni 2016

Gillar mina tidiga hamstrar

Klockan är 22.05 och jag har precis släppt ut den sista som ska ut. Helt klart nöjd med att åtta av nio är sådana som går upp tidigt. Sällan någon sover längre än 22.00. Kvar är bara Yoda som kör mer med tiden midnatt - 01.30 som gå upp tid. Men han kan ju släppa ut sig själv så att säga. Flixx går aldrig ut och Jojo är den som sover inne idag efter att ha varit ute flera dagar på raken fick han ge plats åt Nils. Nils tyckte det var roligt få komma ut och dessutom fick han prova på en ny plats idag, det är ju alltid jättespännande!

Så här vaknade de idag tex och fick gå ut (eller in):

Fernando 20.30
Uffe 20.30
Jojo 21.00 (gick in då)
Nils 21.00
Louis 21.55
Fanny 21.55
Messi 22.05
Flixx var vaken vid 21-tiden när jag gav dem mat.
Yoda - sover än så länge (snarkmössa)

Lite lustigt att vid tre klockslag vaknade två samtidigt. Så brukar det inte vara faktiskt! Sen är ju småhamstrarna kort vaken även dagtid men då släpper jag inte ut dom. De vaknar kort, äter lite och går och lägger sig direkt igen.

Bjuder på en film på turbo Fanny. Ni kanske förstår det är svårt fota henne. För hon har två lägen, denna turbo eller så står hon på bakbenen precis nedanför mig och hoppas på att jag ska hitta på något kul med henne. Man får liksom inga fina kort då :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar