måndag 13 juni 2016

Ibland händer det

Satt i soffan igår och kollade på fotboll och plötsligt ser jag i ögonvrån något mörkt som springer förbi. Yoda var vaken supertidigt! Men har är en figeis. Han vågade inte gå ut ur buren så länge jag satt kvar utan han satt och kollade på mig hela tiden halvt gömd bakom lite deko på sin löpbana. I nya lägenheten kommer han att få flytta in i akvariet och bo i mitt rum så han blir lite mer van vid människor. Lillefjant! :)

Resten var som vanligt vakna och ute eller i sin bur (Nils och Jojo) redan vid 22-tiden. Snälla pälsbollar! Idag sover alla som var ute kvar ute för jag orkade inte upp 5.00 imorse igen utan tog sovmorgon till 9.00 och då sov alla.

Uffe har redan varit upp en sväng och ätit precis som Jojo och Flixx också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar