lördag 19 december 2015

När Fanny vill ut

då jäklar ska det gå fort! Här har hon precis vaknat. Jag har bara tänt lyset och gjort mobilen redo så hon har väntat kanske 10 sekunder?

Hon vaknar nästan alltid mellan halv åtta-åtta för då är jag nästan alltid hemma. Även när jag har sen kväll då jag nästan jämt får 1 timme tomtid mellan åtta och nio. Men ibland har jag mer att göra och då måste hon ju vänta och då ska ni veta är det stor katastrof.

Så jag har redan planerat att natten mellan måndag och tisdag får Fanny sova på lekplatsen. Jag ska på bio som startar 20.00, jag kommer alltså åka vid sjutiden eller lite före och då sover hon förmodligen. Och kommer först hem runt midnatt. Så länge kan hon inte vänta! :)

Få se om jag kan fånga alla på film idag. Nu vaknar de ju så långsamt alla. Jojo borde snart vara på gång och Flo om någon timme. Sen får vi se om Fluffis har lust att visa sig idag eller ej. Annars får hon vänta. Men tänkte göra en film på alla. Dels för att det är kul att ha kvar som minne och så vet jag min mamma så gärna kollar på filmerna. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar