fredag 11 december 2015

Liten sammanfattning

Har jobbat dubbelvecka och nu på slutet börjar jag tidigt så jag har fått lov gå och lägga mig relativt tidigt = lite hamstertid.

Fanny och Jojo är de jag ser mest då båda gärna vaknar runt 19.00-20.00 och vill då ut. Sen är de ute hela natten och ibland sover de över också. Som imorse. Jag måste börja jobba halv sju och då måste de alltså tillbaka vid sextiden senast. Tror ni de vill det? Fanny hoppar groda innanför glasskivorna och talar om att HON är minsann inte klar på sin lekplats och HUR KAN JAG stoppa tillbaka henne? Så de har sovit över 2-3 gånger denna veckan. Och,ja, hon fick gå ut igen imorse :)

Flo har jag också träffat varje dag, hon gör som vanligt vaknar tidigt och går sen och lägger sig en sväng och är mer aktiv och går ut på natten. Fluffis har jag inte sett men hon har varit upp nästan varje dag och ätit så hon mår säkert bra.

Sist lilla Flixx som har börjat vara rätt aktiv på dagtid denna veckan. Gör att hon kliver upp senare på kvällen men jag brukar hinna se henne en sväng precis innan jag går och lägger mig. Men jag ser ju henne dagtid då jag nästan alltid är hemma mellan 12-16 och har rast.

Igår fick de vinterrullar. Det är papprullar fyllda med hö och på utsidan sitter det torkad rödbeta och palsternacka, köpta alltså. Jag har inte gjort dom. Jag gör bara frörullar! Lyckades fota Flixx och Jojo när de åt lite på sina i alla fall. Flo stack direkt när hon såg mig och Fanny är så snabb så det blev bara ett grått streck på kortet.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar