lördag 19 december 2015

Jojo, en nyfiken fegis

Nu har Jojo också vaknat. Som ni ser är han lite försiktigare och fegare än Fanny men ändå hela tiden nyfiken och ibland är han riktigt modig. Men på det stora hela är han en förnöjsam liten kille som utforskar världen lite mer avvaktande. Men han är i alla fall inte paniskt rädd numera. Förr stack han direkt när han såg mig eller om det inte gick så var hans devis anfall är bästa försvar.

Man märker att han inte gillar det (fast ibland gillar han det med) fnär jag örsöker stryka honom över pälsen och han rycker till men numera bits han inte som han gjorde förr. Jag är faktiskt rätt förtjust i min lilla angsthare.

Dessutom har Flo också vaknat, jag hör henne inne i huset men hon har inte gått upp än. Hon är som mig, ligger gärna och drar sig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar