lördag 12 december 2015

Hej å hå

Flo hade myror i brallan. Jag försökte stoppa hem henne strax innan 16-tiden då jag skulle börja jobba igen kvart över. Men nej, hon började direkt gnaga galler så hon fick gå ut igen. I mer än 2,5 timmar röjde hon. Vilket inte är så konstigt om det vore nu. Men på dagtid! Men hon sov när jag kom hem i alla fall. Har nyss stoppat hem henne för Fanny vaknade och ville ut.

Söt Jojo med sand i pälsen (klicka på kortet...)
Flo, Fanny och Jojo är vägda. Fluffis väntar jag ut imorgon då jag bara jobbar kväll på måndag. Hon har hittills varit upp varje kväll/natt så jag hoppas hon gör så även imorgon. Annars får jag gräva fram henne, hon är inte vägd nu på 14 dagar så det är dags. Flixx vägdes förra gången så nu slipper hon på ett tag.

Fanny och Jojo har båda +1g och Flo -3g. Vilket är okej men förra veckan var det också -3g så får hålla koll det inte är -3g varje vecka. Då är nått fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar