lördag 26 december 2015

Akvarium!

Jag har fått tag på ett akvarium! Äntligen. Hållt utkik länge men att hitta ett riktigt stort i närheten har inte varit lätt. De flesta är bara 30 eller 40 cm höga och breda och det är för smått. Men nu har jag hittat ett som är 50 cm högt och brett.

Hämtar det på måndag när jag är ledig och sen ska minsann Fluffis få flytta in så fort det är klart. Måste ju inreda det också. Men sen hoppas jag kunna få se henne även när hon är under spånet. Hon brukar bygga sina gånger efter väggarna så det borde funka. Akvariet ställer jag i sovrummet, jag har inte plats i vardagsrummet. Men mitt sovrum är stort och hon är ändå nästan aldrig framme så då blir det bra hon står där i lugn och ro och så hoppas jag så se henne på nätterna ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar