lördag 22 augusti 2015

Sjuklingen som inte är ett dugg sjuk om du frågar henne!

I morse var Kassandra trött men det är ju normalt för hamstrar. Men hon fick sin medicn och så ställde jag in lite barnmat toppat med havreflingor och mald hasselnöt. Kaloririkt och bra. Desutom mungoböngroddar, de älskar hon. Har ju varit borta hela dagen på årsmöte i Hannover.

När jag kom hem så kollade jag direkt och hon hade ätit upp all barnmat och nästan alla groddar! Super! Gav ny mat och redan 21.20 var hon vaken. Hon kliver ju alltid upp mellan 21-22. Jag hade förväntat mig en påverkad hamster då veterinären sa att denna op är större hon kommer inte vara som vanligt dagen efter. Han glömde bara en detalj. Att säga det samma till Kassandra. Bilderna talar för sig själv!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar