onsdag 19 augusti 2015

Från sjukstugan igår

Min lilla sjukling hade tråkigt. Så hon fick komma med in i vardagsrummet men då hon ju inte får vara på lekplatserna där pga smittorisken så byggde jag en provisorisk åt henne. Det är full fart på henne. Att hon är sjuk syns inte. Som tur är! Ökar chansen. Det är dessutom ändrat, hon opereras på fredag.

Hon kommer ju från Hamsterhjälpen och de har också lite att säga till om, och de rekomenderar starkt en operation direkt så jag ringde veterinären igår och pratade med honom och så blev kompromissen att hon står några dagar på antibiotika och så opereras hon på fredag.

Här kommer en hög bilder!


Luktar godis här

Jajemänsan! Hittade en!

Hmm vad ska jag göra nu då?

Funderar lite

Funderar lite till...

Jag vet, jag käkar tejp och bryter mig in!

Vadå nej Kassandra? Jag har ju inte gjort nått aaaaaalls!

Letar mer godis istället


Hej matte. Jag har långtråkigt, Nu gör vi nått annat

Så kom igen då!

Hon klättrar själv upp och sätter sig tillrätta

Här stod jag med en fot hos henne och ville ta ut Fluffet

Ta mig, ta mig!

Hallå! Ta mig!!!

Men du är då trög. Mig mig mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar