söndag 2 augusti 2015

Pysseldag

En smygtitt!
Jag har snickrat, limmat, målat och haft mig idag. Och kommit långt! Är så roligt, jag vill inte jobba imorgon! Jag vill pyssla!

Kassandra har flyttat hem sitt bo igen och jäklar vad sur hon var på mig imorse. Fräste och spottade men är ju snäll och gör inget. Men hatar att behöva väcka henne :(. Men det är ju för en god sak och jag måste ju. Men var betydligt enklare när hon bodde i garderoben och jag störde henne mindre med. Hoppas hon väljer sova där inatt. Hon är redan vaken förresten! Klev upp 21.00. Men hon var inte först, Elvira har varit uppe sen halv nio. Och Jojo är ju som alltid kort dagtid också uppe och käkar lite.

Hoppas på att Fluffot vill visa sig idag. Har inte sett henne sen i torsdags (men är ju normalt för henne). Vill väga henne, resten av gänget är vägda i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar