fredag 15 juli 2016

Yoda alltså....

Denna veckan har jag kommit sent i säng vilket betyd jag har träffat Yoda hela tre gånger under veckan. Men ni ska inte tro han kommer ut. Han sitter och trycker längst in i hörnet i sin bur så länge jag är vaken. Jag kan gå dit och prata med honom, ge honom godis och hålla på runt om honom utan att han rör en min. Men han tänker INTE GÅ UT och risker att bli "infångad" och vägd och sånt där annat som han tycker är jättehemskt (så han är inte vägd än, jag har provat alla tre dagarna och lockat och haft mig men han går inte att lura in i hamstertaxin längre)

Filmade den lilla busen igår när han sitter där i sitt hörn. Han satt helt avspänd och tvättade sig men slutade när jag kom för jag fick ju lov att ha lampan på för att kunna filma och se något. Men direkt rädd ser han ju inte ut. Det är mer bara så att han har ingen lust liksom att komma fram när jag är där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar