fredag 8 juli 2016

Lite nya foton + annat

Har nyss kollat igenom Messi och nu tycker jag det ser riktigt bra ut. Inte perfekt, en liten liten rand ytterst på öronen är det fortfarande och huden är lite fjällig men inget nytt har kommit utan tvärtom man märker det är på väg bort. Och eftersom jag jobbar typ hela dagen imorgon från 6-22 (med några timmar ledig på eftermiddagen när Dr Pabst har stängt) så avvaktar jag en vecka till. Är det fortfarande något litet kvar då packar jag in Messi och åker dit.

Nils har fått låna Yodas uteplats från 16.20 - 23.00 och det var ju spännande. Allt nytt är spännande och då rör fetknoppen lite mer på sig. Nu ska vi ju så klart inte överdriva men han rör sig mer än när han är ute där han är van i alla fall :).

Jojo har sprungit i hjulet igår/inatt. Såg det inte med pappersbiten jag lägger uppe på för att kolla var borta imorse.

Resten av gänget mår alla bra. Uffe är en riktig myspropp. Varje gång han får syn på mig vill han bli upplyft och få se lite mer av världen. Springa i soffan och på mig är det bästa som finns. Tyvärr är han både snabb och våghalsig så efter ett par minuter får han gå ner igen och hålla sig på sin anpassade uteplats där han inte kan ställa till med någon katastrof.

Här lite bilder från igår och idag:

Messi sover vid glasrutan :)

Jojo äter barnmat 

Spännande men nya lukter tycker Nils 



Här ser man bra på Messi att det är lite vitt i kanten på örat och att han är lite "tunnpälsad" och huden fjällig (även om kamerablixten gör att det ser värre ut på kort än i verkligheten).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar