torsdag 7 juli 2016

Fick gå in tidigt igår

Jag behövde få sova en natt utan avbrott så igår innan jag gick och la mig (ca 01.00) stoppade jag in alla i sina burar och så fick de vara ute lite kortare. Nu hade alla sovit över ute dagen före (då jag också var supertrött) så det gick ingen nöd på dom. Har precis släppt ut den sista (sjusovaren Yoda har ju som tur är alltid tillgång till sin lekplats).

Uffe vaknade först, redan i eftermiddags. Sen Fernando vid 20-tiden, strax efter Jojo. Sen uppehåll till mellan 22.15-22.30 när Fanny, Messi och Louis i den turordningen kom upp. Nils och Flixx stannar inne och Yoda sover ännu.

Har kortat tänderna på Uffe och Jojo och kollat igenom Jojo noga. Tyckte han såg stapplig ut igår och började fundera på om det är dags men han äter ju bra ännu. Har dock två nätter i rad inte använt sitt hjul. Men idag verkade han som vanligt igen så det var kanske tillfälligt. Nu är han ute (varit två nätter inne) få se om han använder sitt hjul ute inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar