fredag 1 juli 2016

Uffe sötnosen

Uffe är den jag just nu ser mest. Dessutom älskar han människor. Hans största hobby är att få komma ut och klättra omkring på mig eller i soffan. Det är hur roligt som helst och han kan hålla på i evigheter. Det är alltid jag som tröttnar först då man måste vara på helspänn hela tiden och passa så han inte ramlar ner. Han är dessutom snabbt den lille köttbullen :).


Lyckades fota Fanny igår kväll också. Få se om jag hinner få upp korten idag, annars kommer de imorgon. Jag har visserligen en kortläsare på min nya dator men inget Office-program i den så jag kan förminska bilderna. Jag har en skiva med det programmet någonstans men måste hitta den. Det är rätt besvärligt ibland att bo i en halvt packad lägenhet men jag måste börja så smått annars hinner jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar