söndag 10 juli 2016

Mina "plåster"

Jag har två små hamstrar som är väääääldigt förtjust i mig. Så fort de får syn på mig hoppar de på två ben innanför sina uteplatsväggar och hoppas på att jag ska ta ut dom på äventyr. Vilket gör dom något svårfotade. Man får smyga. Jag lyckades smyga mig på Uffe igår kväll så jag kan visa hur han anser man ska använda sitt hjul (finns en video också sen gammalt här: Uffe och hjulet). Han gör det dock ofta och så även igår (och idag har han också redan hunnit med det :) ).

Fick även några bilder på Fanny men inte de jag hade tänkt mig då hon upptäckte mig....

Om man håller fast dom får man bra bilder...hahaha. Uffe här på bild.

Fanny satt jättefint i öppningen. Fick syn på mig, kastar sig ut och är här på väg upp på taket 

På taket, hej matte!! Gå ut??

Uffes taktik :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar