tisdag 31 maj 2016

Lite foton

Här några foton från förra veckan som inte är visade.

Lilla Flixx


 Louis


Och gullplutten Jojo

För övrigt så är alla snälla och kommer upp i tid (senast 22.00) utom Yoda så klart. Har inte sett honom på 1 vecka nu igen. Fast jag är uppe till både midnatt och 01.00 och går upp vid 5-tiden ibland så syns han inte till. Men pinjekärnorna är borta varje natt (de läggs i ett intelligensspel), hjulet är rört och han äter upp sina grönsaker så han mår nog bra.

Messis hudsvamp är inte borta men jag tycker nog öronen ser lite bättre ut. Ska ju ha medicin i 1,5 vecka till och även längre om det inte blir bra (fast då måste jag först dit på återbesök). Han kommer snällt varje kväll, låter sig fångas och sväljer sin medicin utan att bråka.

Uffe är en myspys. Ropar jag lite på honom tex när han är på uteplatsen och jag inte ser honom så kommer han även om han ligger och sover. Dessutom kan han sova på alla möjliga och omöjliga ställen. Gärna öppet (vilket hamstrar annars undviker då de är bytesdjur). Just nu ligger han i sandbadet på uteplatsen och sover. Han kan välja på minst 5 stycken hus eller gömställen om han vill. Plus 3 stycken kork- papp eller trärör. Men nej då :)

Louis har börjat tina upp och tar nu godis ur handen på mig varje kväll. Till helgen ska han få gå ut lite och prova på. Jag måste anpassa en uteplats lite åt honom då jag inte vet hur bra han kan ta sig ner från lite högre saker med bara 3 ben. 

Fanny, Flixx, Fernando och Nils mår alla bra och även till min stora glädje så är det bra med Jojo också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar