fredag 20 maj 2016

Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering. Men jag har en överraskning åt er som kommer hända i helgen.

Till det positiva är i alla fall att både Uffe och Messi har fattat man kommer ut varje dag och går numera och lägger sig på morgonen när de kommer tillbaka in i buren och sitter inte och gnager galler i evigheter. Duktiga små pälsmonster.

Jojo mår bra än vilket är överraskande. Dock har den dumma tumören börjat växa igen. Men han är hur pigg som helst så jag hoppas den lugnar ner sig igen.

De andra mår alla bra. Har iof inte sett Yoda sen ett par dagar men godiset och maten är borta varje morgon och toapappersbiten jag lägger på hjulet är på marken varje morgon så han springer i det också. Så han mår säkert bra han med. Synd han är en sån nattuggla (haha hamstrar är ju nattdjur men alla mina andra är senast 22.00 pigga och vakna) då han ju är en sån fegis och borde träffa mig oftare så han blev lite mer tam.

Ska göra en insats i helgen och se om jag kan hitta kamerasladden så ni kan få lite nya foton att titta på. Bäst vore ju om min riktiga dator kunde funka helt plötsligt. Men det är väl att hoppas på för mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar