torsdag 23 juli 2015

Charlotte 06.2013 - 23.7.2015

Hon fick uppleva sin 2 års dag men tyvärr idag fick hon lov att somna in. Han försökte operera, chansen var 50/50 men när han öppnade henne så hade hon också en mjälttumör så hon fick sova vidare.

Nu ska jag städa ur buren och sen fundera på om någon av guldhamstrarna som bor på 150x60 (Flo eller Elvira) ska få flytta in där och få större. Troligen kommer jag att ta en ny dvärghamster men det får ta den tid det behöver. Vår förening har över 20 st dvärghamstar som räddats ur ett laboratorium som väntar på nya hem.

Min lilla fina Mus. Du var den första som var tam och du lärde mig hur jag skulle få de stora tjejerna tama. Du var alltid snäll och så ofta vaken också dagtid och lät dig beundras. Jag är bara så ledsen över att du inte fick somna in lugnt och utan smärtor utan var tvungen få denna dumma sjukdom som avslut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar