lördag 22 oktober 2016

Väckta i onödan

Typsikt! Dr Pabst hade stängt pga karnevalståget som går igenom stan idag och då även nära hans klinik. Vilket jag inte visste före så jag väckte de stackarna, släpade dit dom på spårvagnen för att mötas av en lapp. Så bara åka hem igen då. När de ändå var vakna så passade jag på att väga dom i alla fall. Yoda kan ju ibland låta bli visa sig. Även Louis är vägd då han ville ut igår. Så då kommer alla bli klara idag för det är ju de två som man kan få vänta på.

Nu måste jag ta ledigt i veckan. Kan inte vänta i 14 dagar tills nästa lediga dag. Rätt säker på att Sammy behöver behandling han med. Måndag är nog ingen idé, lär vara proppfullt eftersom han hade stängt idag. Men jag kanske kan ta mig dit på tisdag med lite tur. Annars senast torsdag, då ska jag ha ledigt i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar