lördag 15 oktober 2016

Kanske lite bättre?

Jag tror Messis hud ser lite bättre ut. Idag låter jag honom vara ifred (kör på varannan dag numera) men imorgon ska jag fota igen så jag kan jämföra.

I alla fall är det så pass bättre att jag väntar 2 veckor till med att gå tillbaka till veterinären (skulle ju dit efter 2 veckor om det inte blev bättre alls annars först om 4 veckor). Och det är definitivt bättre än vad det var för 2 veckor sedan. Dessutom har han under veckan hittills gått upp 2 gram! Duktig kille som äter päppelbrei riktigt bra. Bäst på att äta det är Yoda. Han slukar alla blandningar. Messi är lite petigare, han gillade inte alls när jag blandade i hönskött (barnmat för 4 mån bebisar så allt är purerat). Han vill helst bara ha välling + hasselnötter + havregryn + linfrön + linfröolja. Den går bäst. Han åt med viss tvekan när jag blandade i mosad pumpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar