torsdag 30 april 2015

Jaaaaaa!

Fluffelino har inatt länsat sin matskål och även sprungit i hjulet. Nu kan jag slappna av. Hamstar tål stress mycket dåligt så det var lite halvoroligt där ett tag (jag hade ju hört henne som tur var, annars hade jag väl flippat ut och grävt ut allt spån redan dag 1).

Nu väntar jag på min lön. Denna månad ska det inköpas rött ljus till Jojos bur och båda dvärgarna ska få trähjul. Flixx kommer få ett nästa vecka, har fyndat på ebay. Trähjul 25 cm, flera hanfmattor, en äkta flying saucer (jag har en kopia som knappt rör sig) och lite annat krafs jag inte behövde. Allt för 44 Euro. Bara hjulet kostar nytt 35 Euro och hanfmattorna runt 20 Euro, flying saucern 20 Euro. Man kan göra bra fynd ibland. Gäller bara hålla ögonen öppna. Men trähjul 32 cm lär jag få köpa nya, är en ovanlig storlek, de flesta har 25 cm eller de största 40 cm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar